SHP GROUP so značkami Harmony Professional a Paloma Professional na medzinárodnej výstave ISSA INTERCLEAN v Amsterdame
V termíne 15.-18.5.2018 sa v Amsterdame konala najväčšia medzinárodná výstava ISSA Interclean zameraná na profesionálnu hygienu. Na výstave boli prezentované najnovšie trendy a inovatívne novinky z oblasti papierovej hygieny a čistiaceho priemyslu. Výstava s rozlohou 70 000 m² bola rozdelená do trinástich hál, v ktorých svoje produktové portfólio prezentovalo viac ako 892 vystavovateľov zo 40 krajín sveta. Za rok 2018 výstava zaznamenala rekordnú návštevnosť s počtom 33 710 návštevníkov zo 140 krajín.
SHP Group sa na výstave prezentovala značkami Harmony Professional a Paloma Professional, ktoré sú zamerané na zákazníkov segmentu Away from home. Výstavy sa zúčastnil obchodný a marketingový tím SHP Group. V rámci prezentácie SHP Group sme prezentovali nielen produkty papierovej hygieny (toaletný papier, jumbo toaletný papier, skladaný toaletný papier, rolované a skladané utierky, kuchynské utierky, obrúsky, kozmetické utierky), ale aj doplnkový sortiment v podobe mydiel a dispenzorov.
Na výstave sa prezentovali aj naši konkurenti – Tork (SCA), Papernet (Sofidel), Katrin (Metsä Tissue), Lucart Professional (Lucart), Bulky Soft (Cartiere Carrara), Kimberly – Clark Professional (Kimberly – Clark) a iní. Títo predstavili najmä inovatívne novinky, ako napr. toaletné papiere s pridanými vlastnosťami (rýchla rozpustnosť, bezdutinkový toaletný papier, zápach neutralizujúci papier), utierky na ruky vo fólii s odnosným uchom (tzv. handypack balenie), rôzne typy skladania utierok na ruky a dispenzory s funkčnými charakteristikami (napr. monitorovanie množstva papiera v dispenzore).
Návštevníci stánku SHP Group ocenili jeho inovatívny dizajn a produktové portfólio. Záujem bol najmä o produkty, ktoré je možné kombinovať s dispenzormi, o produkty z bieleho recyklovaného papiera a celulózy, farebné obrúsky a inovácie v rámci produktového portfólia. Výstava bola z hľadiska návštevnosti stánku a získania nových potenciálnych kontaktov úspešná aj pre SHP Group. Veríme, že sa nám podarí nové obchodné príležitosti zúžitkovať v prospech rastu a arozvoja segmentu Away from Home.